La publicitat de Ginesika Creacions // La publicidad de Ginesika Creacions

Bon dia a tothom!

Pupurri_metroAvui tinc ganes de mostrar-vos un projecte que vaig fer en el qual Ginesika Creacions feia de protagonista. Entre altres coses, havia de preparar una campanya publicitària d’una marca. I vaig pensar: quina millor que GK?

Es tractava de fer un anunci publicitari com els que veiem en la part de darrere del autobusos o en les parades de metro.

La primera cosa que vaig pensar és que qualsevol campanya publicitària ha de mostrar el producte que vol llançar. Llavors, necessitava fotos dels articles de Ginesika. Vaig pensar que els Trapibolsos eren prou “resultons”. Així, vaig convocar dos amigues perquè em feren de models i ens vam anar a fer fotos pel poble. Va ser una tarda prou divertida!

Trapibolso Negre

Una vegada a casa, amb tot el material descarregat a l’ordinador, vaig començar a fer proves. Ara un muntatge, ara una foto monocromàtica… Volia una cosa diferent, que cridara l’atenció. Però finalment vaig optar per fer servir les eines que t’ofereix internet a l’hora de descarregar “atrezzo”. I aquest va ser el resultat. La temàtica era promocionar la marca pensant en la temporada nadalenca.  Ja em direu què us sembla!

A poc a poc us mostraré més cosetes d’aquest projecte que tant vaig gaudir fent.

************************************************************************************************

Buenos días a todos!

Pupurri_sencillHoy tengo ganas de mostraros un proyecto que hice en el que Ginesika Creaciones era la de protagonista. Entre otras cosas, había que preparar una campaña publicitaria de una marca. Y pensé: qué mejor que GK?

Se trataba de hacer un anuncio publicitario como los que vemos en la parte trasera del autobús o en las paradas de metro.

La primera cosa que pensé es que toda campaña publicitaria debe mostrar el producto que quiere lanzar. Entonces, necesitaba fotos de los artículos de Ginesika. Pensé que los Trapibolsos eran bastante resultones. Así que convoqué a dos amigas para que me hicieran de modelos y nos fuimos a hacer fotos por el pueblo. Fue una tarde bastante divertida!

TrapibolsoUna vez en casa, con todo el material descargado en el ordenador, empecé a hacer pruebas. Ahora un montaje, ahora una foto monocromática… quería algo diferente, que llamara la atención. Pero finalmente opté por usar las herramientas que te ofrece Internet a la hora de descargar “attrezzo”. Y este fue el resultado. La temática era promocionar la marca pensando en la temporada navideña. Ya me diréis qué os parece!

Poco a poco os mostraré más cositas de este proyecto que tanto disfruté haciendo.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s